Saturday, November 6, 2010

Owh B O S S !!

Allo readers & followers!


  Dah lame tak mencoret apa-apa die KegilaanBermula.blogspot.com nieh.Ok, today i wanna citer pasal keje & my bosses! Why i said bosses?? Sbb aku memang banyak boss. Eerm.. which one shud i stat 1st ye?


~ Thursday, 4th Nov 2010 ~


   Hari ni hari kamis. Yahoo! sok cuti. Deepavali daa.. Selamat Deepavali ye kepada indian readers.. Tapi dalam keseronokan dan ketaksabaran hendak menyambot wiken yang panjang dari jumaat - ahad, aku dibebani tugas yang sangat la banyak. Hissh!! ni yang aku stress ni. How la! Pepagi lagi die sowh aku masok 1 meeting. Erm..aku tak rasa pon meeting de ada berkait ngan idop mahupon keje aku skrang. Xpela, aku redah jugak.


Biasanya bila sok cuti, aku + staff kena siapkan segala feedback. Dengan harapan tiada lagi LAST MINUTE TASK & dapat membuat keje ngan sgt aman, aku pon masok dari lunch. Blom smpt memegang laptop mahupon mem"view" email, aku dapat 1 unrelated task. Apakah?? Tapi apakan daya, aku cume anak ikan. Manakan mampu berlawan ngan jerung mahupon paus ! 1 demi 1 keje aku sudahkan. tapi, kenapa aku. Tis is totally not related with my section la! 


Aduh!! memamg aku rasa terbeban sangat ngan unrelated task ni. Akhirnya, dek kerana over loaded aku nanges jugak. huwaaa!! Sedey tahap gaban tak hengat sampai aku teresak2.. Apa lagi, orang pertama yang aku cari ialah.... En.Tunang!! Mujur En.Tunang memahami perasaan hati aku. Dan ngan pantas die datang meminjamkan bahu die yang sedia ada kurus & kudut tu. Tks a lot bie. Lup u so much!! xoxo ~


Secara summary nye, apa pon yang jadik pada aku sudah pasti penah jadi pada korang. Fully loaded with unrelated task sehingga aku abaikan keje aku sendiri. Dek kerana kekadang aku terlalu takot nak bersuara tentang naseb diri, ni la akibatnye. Boss, tolongla paham dan beri ruang pada saya! saya tak mahu kerja yang tak berkaitan ngan saya !!! Saya tak nak ...





1 comment: