Saturday, November 13, 2010

Mencari idea perkahwinan ?! ^_^


 



  Salam..

Entry kali ni bertemakan perkahwinan. haha! nak tau nape, sebab empunya diri ini bakal melangsungkan perkahwinannya tahun depan. Tapi tarikh tak confirm lagi. Masih dalam dilema tarikh mana patut di pilih. ( Cari yang ong punya) la la la...

 Tapi, dalam dok pikiq ni kahwin ni, kenala pikir gak tema apa akan di buat. Awalnye, memang aku bercadang nak pilih tema ijau epal & putih. huhu ~ cam suwittt aje kann... tengok je la kat bawah ni. Gambo ni aku upload dari google (ahaha! sbb aku nak gtaw btapa cantik nye klu aku pilih tema nie) Lagi - lagi klu dapat buat in garden. huh! gitu la kan katanya ~
















 The problem is --> Bakal Mak Mertua aku pon pilih kaler ni jugak. So, aku dah blank dah nak pilih kaler apa.  huwaaaa ! nges jap. sob sob sob ~
\
Tak po la. Demi mak mertua, den sanggup ngalah la. Aku pon mengoggle bebrapa pictures & tema yang menaraik. So far, hanya biru laut & putih je yang berjaya kat ranking pertama hatiku ( as of today la). Korang nak nengok tak mcmaner ? See below ye . (tetiba teruja plak. la la la ~)















 So, as of this minutes aku masih tak menetapkan lagi apa - apa tema tok weddingku. ahahah~ masih mencari & pencarian belom selesai lagi.

 Klu korang de cadangan yang best, kasi tau ye!

xoxo ~ Mall Firda

1 comment:

  1. turqoise nice
    pink lilac?ok x?
    haha
    ak xkesah
    asalkn ko kawen tahun ni
    wajib
    hahahaha

    ReplyDelete