Thursday, October 28, 2010

Demam ...


Hello My Beloved Readers !

Arini aku MC. Yeay !! cuti + sakit. Nak tau sebabnye ? Sebabnye ialah kerana aku DEMAM!
Erm.. actually dh demam since Isnin lagi. Tapi dek kerana tuntutan kerja & adanya rase tanggungjawab, aku gagahkan diri tok terus bekerja . (ishh! sgt poyo nie) Tapi, arini sory la Boss.. i mmg xlarat dah nak kojo arini. Den ponek sangat ni. Tu la boss, selalu sangat suruh saya keje lebih mase. Ha! kan tengok ni saya dah sakit kan!! Padan muka boss!! ahahaha

Aku demam bukan sebab buatan boss aku. tapi kerana tonsil kt tekak aku ni makin menjadi-jadi. Macamane aku leh kena tonsil? ha! Dr.Ganeson(doc fevret aku. sbb die slalu kasi ak mc..padahal aku slalu berlakon sakit. heehehe) kata, sbb aku suka minum air sejok, makan makanan berminyak & makan sambal banyak. Dan result die ialah tonsil. Isshhh.. Tapi ariyu aku de bace newspaper yg kate klu tonsil ni terok sangat boleh kena bedah!! Makk !! tak mo la sampai begitu hendaknye.

sekejap lagi Chenta ati aku datang. nak melawat si mambang yang sakit katanya. ahahaha!! ngengada je lebey. Silap-silap mau terus baiknye klu jumpa jap lagi. So, buat readers yg ngah sakit sama macam aku, Take a good rest tau ! Jangan lupa makan ubat...

See ya !!xoxo ~




2 comments: