Saturday, May 21, 2011

I'm S O R R Y !

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera to uols ~


 Wow, memang saya dah lama banget tak update blog saya sendiri. Hurm, I'm so sorry ye darls sekalian.
Kesibukan bekerja menghalang segalanya.


Okeh, so dah lama tak update memang idea sangat kurang la ! LOL .. Takde apa yang menarik, saya masih tetap saya. Montel & comel lagi ! wakakaka..


Oppsss ! Hampir terlupa. Arini aniversary saya + pak hencek tunang. Tak sangka dah 5 tahun 3 bulan kami bersama. Tenkiu so much for being my good friend, enemy , lover & also listener ! Love you so much bie .
Hari bahgia kami insya-allah bulan 10 tahun nie. Doakan kebahgiaan kami ~






Guys, i hope you enjoy your good weekend ye . Jangan nakal - nakal readers skalian.




Love
~ Mall Firda

No comments:

Post a Comment