Sunday, February 20, 2011

MENTOR TV3

As salam & Good Day to all readers and followers..


   Lama gila aku tak tulis entry tok tatapan semua. Rindu tak kat saya. ehehehe..


Apa aktiviti anda ujung-ujung minggu nie? Mesti best sebab sure dapat spend time ngan family & kekasih atie yang tersayang. Saya nye aktiviti? ahaha, tak berapa menarik coz dipenuhi ngan keje-keje opis. Adoi.. sampai ku mampus pon keje opis ni takkan abes kan! tapi semalam, dapat gak saya spend time ngan tunang ku yang kudut tu. hehe.. Spread the love bebeh ~


Sekarang ni aku ngah aku ngah tengok Mentor kat TV3. Perghh! memang speechless la aku bila tengok.
Ade yang muka bole bla tapi sore memamg la aku tak ble blah.. ade yang datang tu semata-mata nak support family. Niat tu memagla murni, tulus sangat. Tapi kenapala cetek sangat manusia ni kekadang. Banyak lagi keje lain yang bole menjana ekonomi keluarga selain menyanyi @ libatkan diri dalam bidang seni. Hailaa... 


Tapi tak pe guys, next year sure ada lagi. Korang leh cuba lagi klu tak puas ati this year !


Apa - pun, off course all the artist need to find somebody yang strong tok mempertaruhkan their names rite?Jadi, fikir-fikir kan lah...


Peace, No War !! 



 ~ Bekas-bekas juara Mentor ~
:: Pic from laman web  TV3 ::




~ Ni die barisan mentor musim ke 5 ~
:: Pic from laman web  TV3 ::

2 comments: