Saturday, October 23, 2010

Saturday is sooo Boring..

 Hurm.. hari sabtu memang sangat membosankan kan ! Aku dari pagi tadi memang tak buat menda la. Disebabkan aku baru berjinak - jinak ngan blog ni, maka nye menda ni la yang aku hadap dari tadi ! ahaha
klu ni kat umah mama, sure nya aku kena hambat !


 Owhh, alamak ! baju & bilik belum berkemas lagi . how come akmall ?!! adoi, aku sangat malas weekend nie weh.. tapi setelah di hambat ngan my fiance, baru aku nak gi mandi ni. jap g nak kuar cari makanan puloks!


 Apa menu arini? hurm, SANTAI la. dah lame tak melantak kat ctu la. Berlegar-legar dalam kepala utk meng" order " Nasi Goreng Santai. hurm.. yum yum ! Fantastica lah !! 


 Ok, see you guys tonight. I will write another entry . Love ya !! xoxo~






No comments:

Post a Comment